Servei 24H
Des d'Urbefinques posem a la teva disposicó un servei 24 hores on trobaràs respostes a gairebé totes les teves preguntes sobre l'administració de la teva comunitat i el teu habitatge. Podràs descarregar les últimes liquidacions o el pressupost anual, el seguiment on-line en temps real de les incidències, donar entrada una nova incidència o rebre les convocatòries a juntes de propietaris directament al teu telèfon o tablet. Fins i tot podràs votar els punts de l'ordre del dia des de casa o xatejar amb nosaltres sobre qualsevol cosa relativa a la teva comunitat.
Volem donar-te tot el que necessitis, quan ho necessitis.
Pots accedir a l'àrea de clients:
1. Des del teu pc o mac: Accedeix fent clic al banner SERVEI 24H ON-LINE o mitjançant el botó "Àrea de clients" sobre del menú.
2. Des del teu mòbil o tablet: Descarrega la nostra app "Admin24H" escanejant el codi QR amb un lector de QRs, fent click a "Descarregar App" o seleccionant "Àrea de clients" al menú del telèfon. També pots accedir a Google Play o Appstore i escriure el nom de l'app "Admin24H" al cercador.
Per poder accedir necessitaràs tenir un compte actiu. Si encara no disposes d'un, truca'ns al telèfon de l'oficina que t'interessa (Sant Andreu de la Barca, Martorell, Terrassa o Barcelona) i el teu agent d'aquella ciutat et proporcionarà les claus d'accés.
Estem sempre amb tu, sempre que ens necessitis!
- Respostes a gairebé totes les teves preguntes sobre l'administració de la teva comunitat i el teu habitatge
- Descàrrega de les últimes liquidacions o pressupost anual
- Seguiment en línia en temps real de les incidències
- Recepció de convocatòries a juntes de propietaris directament en el teu telèfon o tauleta (a través de la nostra APP)
- Votació de juntes de propietaris en línia, en temps real
- Xat intern específic de la teva comunitat, per a que sigui més senzill i ràpid comunicar-nos